تعمير و ساب زدن پاركت هاى چوبى

تعمير و ساب زدن پاركت هاى چوبى

چه زمانى نياز به ساب زدن پاركت داريم ؟

پس از نصب پارکت باید به نکاتی که ممکن است پیش بیاید بسیار توجه کرد و همچنین باید برای نگهداری پارکت یکسری اصول را رعایت کرد تا عمر و دوام پارکت ها را بالاتر ببرد . کفسابی و یا ساب زدن پارکت برای پاکسازی و تمیز کردن پارکت و همچنین جلا دادن به آن و یکدست کردن ، براق کردن پارکت انجام می‌شود ساب زدن پاركت باید با بهترین مواد و ترکیبات انجام شود تا بتواند پارکت را زنده کند و تمامی گرد و خاک ها و غبار ها را از داخل پارکت پاک کند .

چه زمانى نياز به ساب زدن پاركت داريم ؟

چه نوع پاركتى را ميتوان ساب بزنيم ؟

تمامی پارکت ها و یا کفپوش هایی که از جنس چوب و ترکیبات مانند چوب ساخته می شود می تواند به صورت های مختلف شامل ساب زدن پاركت و کفسابی بشوند . پارکت ها همانند پازل در کنار یکدیگر جمع می‌شود و این می‌تواند یک سری مشکلاتی را پس از چند سال استفاده به دنبال داشته باشد . نکته ای که باید بسیار به آن توجه کرد نظافت و نگهداری پارک می باشد که این نگهداری می تواند شامل کفسابی و ساب زدن پارکت باشد از آنجایی که پارکت ها در اندازه های مختلفی ارائه می‌شوند و نصب می‌شوند حتما باید پس از نصب لاک و ساب مخصوص بر روی پارک زده شود .

چه نوع پاركتى را ميتوان ساب بزنيم ؟

نحوه ساب زدن پاركت هاى چوبى

برای کف سابی و ساب زدن پاركت بهتر است از دستگاه مخصوص ساب زدن پارکت استفاده نمود . دلیل این کار هم این است پارکت ها در برابر آب ها حساس می باشند بهتر است از مواد و ترکیبات ساب و لاک پارکت توسط دستگاه به پارکت برخورد کند . همچنین افرادی که میخواهند پارکت ها را ساب بزنند باید بسیار ماهر و حرفه‌ای باشد زیرا ممکن است دستگاه هایی که ساب پارکت را انجام میدهند.

نحوه-ساب-زدن-پاركت-هاى-چوبى

آیا ما میتوینیم در منزل ساب را خودمان انجام دهیم ؟

اگر اصول و استاندارد رعایت نشود می‌تواند به پارکت آسیب بزند و پارکت باید پس از آن ترمیم شود . پس بهتر است از بهترین و به روز ترین دستگاه ها و ساب زن حرفه ای استفاده کنیم تا هیچ مشکلی پیش نیاید .

نحوه ساب زدن پاركت هاى چوبى

كفسابى پاركت با لاک و ساب

کفسابی پارکت ها توسط لاک و ساب انجام می شود که می تواند .

تمامی این مراحل توسط یک دستگاه مخصوص کف سابی و ساب زدن انجام شود .

تا تمامی مراحل را آسان کند .

در اصل با کف سابی و ساب زدن پاركت ، بازسازی کفپوش چوبی صورت می گیرد .

که در این مرحله باید پس از اتمام ساب زدن .

با استفاده از لاک یا روغن یک لایه پوشش نهایی را بر روی پارکت انجام داد .

تا پارکت جلوه ی خاص و ویژه خود را بگیرد .