تعمیرات پارکت و پولیش (واکس)

  • تعمیر پارکت قدیمی بادکرده

    پارکت برای منازل ویلایی
  • واکس و پولیش حرفه ای

خدمات تک بلوط

( فراتر از انتظار شماست )

هزینه تعمیرات پارکت چوبی قدیمی

اگر به دنبال قیمت تعمیرات پارکت منزل خود هستید و از پارکت های چوبی استفاده می کنید باید به شما بگوییم که این موضوع بر أساس میزان تعمیر مورد نیاز متفاوت است.

ضخامت پارکت تمام چوب متفاوت است و این موضوع می تواند تاثیر خود را بر روی هزینه داشته باشد. کشور تولید کننده نیز در این موضوع مهم است. مثلا یک پارکت آلمانی با کیفیت با یک پارکت چوبی معمولی تفاوت های زیادی دارند.

در زمان تعمیرات پارکت ممکن است نیاز باشد برخی از بخش های پارکت به جهت خرابی بیش از حد نیاز به جایگزین شدن داشته باشند. یک دست و یک نو بودن در این زمان بسیار مهم است. باید پس از تعمیرات کف به صورت یک دست در آمده باشد. حال این موضوع تغییرات هزینه را بسیار بهتر نمایان می سازد. بسته به پارکتی که استفاده می کردید، باید این بخش های تعویض شده نیز از همان نوع باشند. لذا با توجه به این موضوع می توان تصور کرد که هزینه متغیر است.

برخی افراد تصور می کنند اگر پارکت دچار مشکل شد بهترین راه تعویض کامل آن است. اما این یک اشتباه پر هزینه است. اگر از پوشش کف با کیفیتی استفاده کرده باشید، در زمان تخریب به سادگی و با صرف هزینه ای مناسب می توانید آن را تعمیر و پولیش پارکت کنید.

غلطک به همراه رزین پارکت
ترمیم پارکت قدیمی و نصب

نحوه ی تعمیر پارکت باد کرده

ممکن است پس از چند سال از خرید پوشش کف، تورم پارکت را شاهد باشید. این موضوع در بسیاری مواقع رخ می دهد. باز شدن درز پارکت نیز چندان دور از ذهن نیست. البته اگر محصول خریداری شده از کیفیت مناسبی برخوردار باشد و نگهداری از آن را به موقع و به درستی انجام داده باشید تعمیرات پارکت زیادی نیاز نخواهید داشت. علت بالا آمدن پارکت ممکن است بر اثر عدم نگهداری درست و یا شستشوی نامناسب رخ دهد.

ترمیم پارکت را اگر به موقع انجام دهید، در هزینه های خود صرفه جویی خواهید کرد. اما اکنون شاید بخواهید بدانید چگونه می توان یک پارکت باد کرده را تعمیر کرد؟ این کار دارای سه مرحله اصلی است :

  • برداشت قسمت های باد کرد
  • نصب پارکت جدید 
  • جایگذاری کامل
  1. در مرحله اول : ابتدا با ابزار مناسب بخش های مورد نیاز از کف جدا می شوند. پس از برداشت قسمت زیرین و کناره های آن بخش به خوبی تمیز می شوند تا یک دست شوند. هرچه این مرحله با دقت بیشتری انجام شود، کیفیت نهایی بهتری را شاهده خواهید بود.
  2. در مرحله دوم : پارکت های جایگزین در محل خود قرار می گیرند. جنس و ضخامت این پارکت ها باید دقیقا متناسب با بخش های دیگر باشند. رعایت فاصله مناسب میان پارکت ها و قرار گیری دقیق در محل از نکات مهم این مرحله است.
  3. در مرحله آخر : بررسی می شود تا درزها به خوبی پر شده باشند. برای این منظور سطح به خوبی تمیز می شود تا هرگونه مشکلی در نصب به خوبی قابل مشاهده باشد. پس از نصب باید تا زمان خشک شدن چسب بخش های جدید صبر کنید.

آموزش تعمیر پارکت چوبی

تعمیرات پارکت و ساب و لاک پارکت نیازمند آموزش است. بهتر است بدون آشنایی با این کار اقدام به تعمیر نکنید. اشتباهات بسیار ساده شما می تواند منجر به خراب شدن پارکت شوند.

البته بهترین و به صرفه ترین کار استفاده از مجموعه ها و متخصصین برای انجام این کار است. این موضوع شاید هزینه بر باشد، اما مطمین تر است.

اگر می خواهید خودتان اقدام به تعمیر موارد ساده کنید چند نکته ساده را در نظر داشته باشید. هر زمان که شاهد درز میان پارکت ها بودید، آنها را با مواد درز گیر به خوبی بپوشانید. البته ممکن است بسیاری از این درزها را به جهت کثیف شدن مشاهده نکنید.

لذا تمیز نگاه داشتن سطح برای مشاهده این درزها بسیار مهم است. در صورت مشاهده خش می توانید آن را یا لاک و ساب تعمیر کرده و همیشه نیاز به تعویض نخواهید داشت.

پلان ریزی در ابعاد پارکت
برای هزینه نگران نباشید

شرکت تک بلوط توانسته در زمینه فروش و عرضه کفپوش پارکت طبیعی فعالیت بسیار زیادی را انجام بده ، از آنجایی که این محصول امروزه در صنعت ساختمان دکوراسیون بسیار مورد استفاده قرار می گیرد ، بسیار زیادی در صنعت طراحی و دکوراسیون گرفته است .

قیمت واکس و پولیش پارکت

بسته به نوع واکس و پولیش محصولات متفاوتی در بازار است. خش گیری پارکت به صورت کلی دارای هزینه زیادی نیست. برای پارکت های چوبی یک روغن پولیش چوب را می توانید با هزینه ای مقرون به صرفه تهیه کنید. در نظر داشته باشید هزینه ای که برای واکس و پولیش پارکت پرداخت می کنید، بسیار کمتر از هزینه برای تعویض کامل پارکت است. لذا با نگهداری و واکس به موقع می توانید تا سالیان سال از زیبایی پارکت لذت ببرید.

در زمان خرید واکس و پولیش به اصالت محصول خریداری شده توجه ویژه ای داشته باشید.

کیفیت را فدای قیمت پایین نکنید تا در میان مدت و دراز مدت صرفه جویی هزینه زیادی را شاهد باشید. حال اگر قصد خرید خوب را دارید، در قسمت بعد به شما یک راه ساده برای خرید را معرفی کرده ایم.

تعمیرات پارکت با قدیمی

بهترین فروشگاه خرید اینترنتی واکس پارکت

اگر می خواهید پولیش پارکت را شروع کنید، اولین قدم خرید محصول است. اکنون ساده ترین راه خرید واکس پارکت در مقابل شما است. نیازی نخواهید داشت حتی از جایی که نشسته اید جا به جا شوید. می توانید هم اکنون واکس پارکت مورد نیاز خود را سفارش داده و در سریع ترین زمان محصول را دریافت کنید.

برای خرید جدیدترین و با کیفیت ترین محصولات امروزه حتی نیاز به بیرون رفتن از درب منزل هم وجود ندارد.

اگر به دنبال بهترین فروشگاه برای خرید اینترنتی می گردید، هم اکنون مقابل شما قرار دارد. ما محصولات متنوع و بنا به نیاز شما را با بهترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در اختیارتان قرار می دهیم. واکس پارکت مورد نظر را به سادگی هرچه تمام تر تهیه کنید. از پولیش پارکت چوبی تا لمینت را به شما عرضه خواهیم کرد.

طریقه پخش رزین در کفپوش پارکت
قبل و بعد از اجرای واکس پارکت

شوینده ی مخصوص پارکت

اگر قصد شستن پارکت و پولیش پارکت را دارید مهم است بدانید هر شوینده ای مناسب این کار نیست. برای اینکار نیاز به شامپوی پارکت دارید که برای همین منظور تولید شده است. برای زیبایی بیشتر می توانید از جلا دهنده پارکت هم استفاده کنید تا ظاهری نو را شاهد باشید.

هیچ گاه از شوینده های معمولی که برای ظروف، لباس و یا دست استفاده می شوند برای پاک کردن پارکت استفاده نکنید. مواد شیمیایی به کار رفته در این شوینده ها أصلا مناسب پارکت نیستند.

شوینده های معمولی می توانند پارکت را به سرعت خراب کنند. دستگاه تمیز کننده پارکت نیز برای شستشو با شامپوی مخصوص پارکت طراحی شده است. البته ممکن است شما از طی برای این کار استفاده کنید. برای فضاهای کوچک و افرادی که به دستگاه تمیز کننده دسترسی ندارد، طی می تواند جایگزین مناسبی باشد. اما بهترین طی برای پارکت چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ آیا می توان از طی برای پاک کردن چسب و رنگ از روی پارکت استفاده کرد؟

در پاسخ به این سوال ها باید گفت، طی مناسب برای شستشوی پارکت باید قدرت جذب بالایی داشته باشد. بهتر است پس از شستشو نگذارید آب و مواد شوینده بر روی پارکت باقی بمانند. همچنین نباید بسیار نرم و یا بسیار سخت باشد. اگر طی مورد استفاده بیش از اندازه نرم باشد نمی تواند به خوبی لکه گیری کند.

طی های بسیار سخت هم می توانند به پارکت آسیب برسانند.

در مورد پاک کردن چسب و رنگ هم باید بدانید بیش از طی، ماده شوینده دارای اهمیت است. اگر از شوینده مخصوص پارکت استفاده کنید، با یک طی خوب می توانید به سادگی هر گونه چسب و رنگ را از سطح پارکت تمیز کنید.

سوالات مشتریان عزیز ما :

سوال 1 : آیا پارکت نیاز به نگهداری دارد ؟ و نگهداری از آن سخت است ؟
برای حفظ جلوه ی کفپوش پارکت و افزایش طول عمر آن باید نگهداری هایی نظیر : شستن با مواد مخصوص ، پولیش یا واکس پارکت انجام شود .

سوال 2 : عموما پارکت بر اثر چه موردی باد می کند ؟
علت بالا آمدن پارکت ممکن است بر اثر عدم نگهداری درست و یا شستشوی نامناسب رخ دهد.

سوال 3 : برای شستن و تمیز کردن پارکت چه راهی پیشنهاد میشود ؟
برای شستن پارکت از شوینده های مخصوص استفاده کنید تا آسیبی به آن وارد نشود و برای براق کردن آن می توانید از جلا دهنده و پولیش پارکت استفاده کنید .

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق به تک بلوط می باشد. استودیو خلاقیت [ روپل ]