خلق فضای دکوراتیو با کفپوش لمینت دیواری

خلق فضای دکوراتیو با کفپوش لمینت دیواری

استفاده از کفپوش لمینت دیواری در اماکن اداری

یکی از راهکارهایی که امروزه بسیار در طراحی و دیزاین منازل و ساختمان ها و اماکن اداری مورد استفاده می‌گیرد استفاده از کفپوش لمینت دیواری می باشد اغلب مردم فکر میکنند کفپوش لمینت فقط برای کف زمین مورد استفاده قرار می گیرد فقط اما از آنجایی که ترکیب اصلی کفپوش لمینت چوب می‌باشد و مغز آن از چوب و موادی مانند پی وی سی میباشد که مقاومت این کفپوش بالاتر رفته و علاوه بر استفاده در سطح زمین بر روی دیوار نیز میتوان استفاده کرد . استفاده کفپوش لمینت دیواری به این صورت است که کفپوش لمینت پس از برش و اندازه گیری به صورت عمودی بر سطح دیوار نصب می شود علاوه بر طرح های ساده ای که وجود دارد می‌توان با برش های مختلف و نصب های مختلف طرح های متنوع و مدرنی را بر روی دیوار ایجاد کرد .

استفاده از کفپوش لمینت دیواری در اماکن اداری

جنس دیوارپوش ها چیست ؟

نکته ای که در زمینه ی جنس دیوارپوش ها وجود دارد این است که هر دیوارپوش با توجه به ترکیبات آن می‌تواند مقاومت مختلفی داشته باشد . امروز یکی از دیوار پوش هایی که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد کفپوش لمینت دیواری می باشد. کفپوش دیواری همانند کفپوش لمینت و یا پارکت لمینت که بر سطح زمین نصب می شوند از ترکیبات یکسانی ساخته می شود .

جنس دیوارپوش ها چیست ؟

برای چه نوع دیواری از کفپوش لمینت در منازل استفاده کنیم ؟

عمدتا یکی از مهمترین بخش ها در زمینه معماری و دکوراسیون داخلی دیزاین و طراحی دیوار های منزل می باشد که اگر با کمی دقت و خلاقیت بتوانیم دیوار ها را به سبک مدرن ببریم می توان دیزاین گلخانه را بسیار زیبا و شیک نشان داد حال یکی از ابزار موجود و وسایلی که میتوان برای طراحی دیوارها استفاده کرد کفپوش لمینت دیواری می باشد . کفپوش دیواری بر روی هر مدل دیوار و جنس‌های مختلف دیوار مانند: بتن ،رنگ ، گچ و دیگر موارد قابل نصب است .

برای-چه-نوع-دیواری-از-کفپوش-لمینت-در-منازل-استفاده-کنیم-؟

ترکیب دیوارپوش و رنگ در خلق دکوراسیون جذاب

یکی از نکات بسیار کلیدی در زمینه طراحی و دیزاین خانه ها استفاده از رنگ بندی های متنوع می باشد که این کار باید با تمامی هارمونی منزل و ساختمان هماهنگی داشته باشد تا یک دیزاین بسیار منظم و شیک را ارائه بدهد . یکی از کلیدی ترین نکاتی که در زمینه ساختمان می‌توان گفت که در پاراگراف بالا هم به آن اشاره شد طراحی و دیزاین دیوارهای آپارتمان میباشد زیر دیوارها دائماً و مستقیم در معرض دید قرار دارند پس باید در طراحی و دکور زدن دیوار ها بسیار فکر کرد . استفاده از کفپوش لمینت می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای دیوار آپارتمان و منازل باشد . زیرا کفپوش لمینت دیواری علاوه بر طرح های متنوعی که مربوط به ساختار چوب می باشند دارای رنگ های بسیار متنوعی می باشد که این مورد می تواند در طراحی و دیزاین بسیار کمک کننده باشد .

ترکیب-دیوارپوش-و-رنگ-در-خلق-دکوراسیون-جذاب

انتخاب دیوارپوش مناسب برای منازل یا اداره

از مهمترین ویژگی هایی که هر دیوارپوش باید برای آپارتمان و منازل و اماکن اداری داشته باشد.

این است که دیوار پوش باید به راحتی تمیز شود.

تمیز کردن آن نیاز به مواد شوینده های مخصوص نداشته باشد .

کفپوش لمینت دیواری می‌تواند این نیاز را کامل برطرف کرده.

به دلیل اینکه روکش روی آن از مواد جدید ساخته شده.

در برابر آب و شوینده های معمولی بسیار مقاوم بوده و به راحتی تمیز می شود .