بهترین و استاندارترین رنگبندی کفپوش پارکت

بهترین و استاندارترین رنگبندی کفپوش پارکت

طیف رنگبندی کفپوش پارکت

یکی از انتخاب‌های مفید و کاربردی برای کف منازل و آپارتمان ها کفپوش پارکت میباشد . یکی از سوالاتی که ممکن است برای عزیزانی که می خواهند کفپوش پارکت را انتخاب کنند ، پیش بیاید در زمینه رنگ بندی کفپوش پارکت میباشد . امروزه طرح های بسیار مختلفی برای تولیدات کفپوش ارائه می شود که این طرح ها بر روی پاکت ها اجرا می شود و مهمترین نکته در زمینه رنگ بندی این کفپوش ها می باشد که به دو سبک تیره و روشن تقسیم می شود و هر کدام شامل طیف های مختلفی از رنگ های تیره و روشن می‌شود. برای انتخاب رنگ بندی مناسب کفپوش پارکت باید به دکوراسیون و دیوارها و سقف نگاهی کرد و با توجه به در نظر گرفتن تمامی موارد به انتخاب رنگ و طرح مورد نظر بپردازید .

طیف رنگبندی کفپوش پارکت

انتخاب رنگبندی کفپوش پارکت مناسب با دکوراسیون منزل

همانطور که در پاراگراف بالا گفته شد برای انتخاب رنگ پارکت مورد نظر باید به رنگبندی کفپوش پارکت دقت کرد و تمامی دکوراسیون منزل را بررسی نمود زیرا باید دید چه رنگ بندی مناسبی برای کفپوش پارکت استفاده نمود تا دکوراسیون به سبک مدرن و به روز نزدیک شود. برای اینکه بتوانید فضای مورد نظر را بزرگتر جلوه دهید می‌توانید از رنگ‌های روشن استفاده کنید اما این نکته را باید در نظر گرفت که این رنگ ها باعث سردی و بی روحی دکوراسیون می‌شود.

انتخاب رنگبندی کفپوش پارکت مناسب با دکوراسیون منزل

 

از چه رنگبندی کفپوش پارکت برای محل پر رفت و آمد استفاده کنیم ؟

برای انتخاب رنگبندی کفپوش پارکت نکات بسیار زیادی را باید رعایت کرد تا بتوان یک انتخاب خوب و بهینه داشته باشیم . همانطور که گفته شد رنگ بندی این مدل کفپوش ها به دو سبک تیره و روشن تقسیم می شود برای استفاده در رنگ روشن می توان تیپ های بسیار مختلفی را مشاهده نمود همچنین برای طیف های تیره طرح‌ها و رنگ بندی های مختلفی در نظر گرفته شده است . برای هماهنگی پارکت حتما باید به دیوارها و سقف ها نگاهی انداخت زیرا اگر سقف و دیوارها طیف رنگ روشنی دارند حتما از پارکت تیره استفاده کنید تا یک برشی در دکوراسیون خود ایجاد کرد .

از چه رنگبندی کفپوش پارکت برای محل پر رفت و آمد استفاده کنیم ؟

کفپوش پارکت رنگ تیره بهتر است با روشن ؟

سوالی که ممکن است برای شما پیش بیاید این است که کفپوش پارکت رنگ تیره بهتر است یا رنگ روشن.

در جواب باید گفت هر طرح و رنگی کاربرد خاص خود را دارد.

اصول طیف های رنگی یا تیره هستند.

و یا روشن اما طیف های اصلی تری نذیر رنگ زرد ، قهوه ای ، سفید ، خاکستری وجود دارند .

که می‌توان ترکیب بسیار جذابی را اجرا نمود .

اما باید بدانید برای انتخاب رنگبندی کفپوش پارکت باید توجه بسیار زیادی به دکوراسیون داخلی کرد.

تا احساس خوبی را پس از اجرا و نصب داشته باشد همچنین پارکت های تیره آرامش بخش و ملایم تر می باشد .