پارکت-رولی-چیست-و-چه-مزایایی-دارد-؟

پارکت رولی چیست و چه مزایایی دارد ؟

جنس پارکت رولی چیست ؟

شاید به گوشتان کلمه پارکت رولی خورده باشد اما با آن به صورت دقیق آشنایی نداشته باشد . جنس این محصول مانند خود پارکت می باشند و از چوب و رویه اچ دی اف تشکیل می شود که یکی از مواردی که باعث شده است بسیار پر طرفدار باشد کیفیت و مقاومت بالای آن می‌باشد که لایه روی آن یا همان لایه سطحی بسیار در برابر عوامل محیطی مانند آب و حرارت مقاوم می باشد و همچنین قابل ترمیم می باشند و ضخامت های مختلفی برای ارز وجود دارد . که می توان به ۶ ، ۷ ، ۸ ، ۱۰ ، ۱۲ ، اشاره نمود که هر کدام برای کاربری خاصی ساخته شده اند .

جنس-پارکت-رولی-چیست-؟

مزایای اجرای پارکت رولی

مزایای اجرای پارکت رولی بسیار زیاد می باشد ، زیرا این پارکت از آنجایی که ضمانت بسیار بالایی دارد باید نصب آن به صورت دقیق صورت بگیرد و هنگامی که نصب می شود ، مدت زمان زیادی می توانید از آن به راحتی استفاده کنید اما یکسری نکات را هنگام نصب آن رعایت کنید تا مدت زمان استفاده از آن بالاتر برود ، شما می توانید قبل از نصب به راحتی زیر سازی هایی را انجام دهید تا زمین را در برابر صدا و حرارت و آب عایق کنید که تاثیر بسیار بالایی در عمر و دوام پارکت می گذارد .

مزایای-اجرای-پارکت-رولی

آیا پارکت رولی پی وی سی است ؟

شاید برایتان این سوال پیش آمده باشد که آیا پارکت رولی از جنس پی وی سی می باشد و یا خیر در جواب باید بگوییم که پارکت ها مدل های بسیار مختلفی دارند یکی از مدل های بسیار پرطرفدار و پرفروش کفپوش رولی pvc می باشد که دارای لایه ی ضد باکتری و فشرده می باشد و می تواند مقاومت خوبی را در برابر آب و مواد شوینده از خود نشان بدهد به همین دلیل این کفپوش پارکت بسیار مورد استفاده قرار می گیرد ، نظافت آن راحت می باشد و یکی از مکان هایی که حتما توصیه می شود که نصب شود بیمارستان ها و مراکز درمانی می باشد .

آیا-پارکت-رولی-پی-وی-سی-است-؟

انواع مدل های استاندارد کفپوش پارکت های رولی

کفپوش رولی کاربرد بسیار فراوانی در طراحی و دکوراسیون و بازسازی دارند و مدل‌های مختلفی برای اجرا ارائه می شود که بیننده و متقاضی می تواند به راحتی آنرا انتخاب کند. پارکت رولی بسیار نصب آسانی دارد و همچنین حمل و نقل آن راحت می باشد زیرا در بسته بندی ها به صورت رول شده خدمت مشتریان ارائه می شود و اکثرا بصورت دو متری و با حداقل ضخامت ۲ میلیمتر می باشد که برای مصارف مختلف ممکن است این ضخامت فرق کند و تا ۳ و ۵ میلیمتر نیز وجود دارد که برای ورزشگاه و اماکن عمومی مورد استفاده قرار می گیرد .

انواع-مدل-های-استاندارد-کفپوش-پارکت-های-رولی

موارد استفاده از این نوع پارکت

اصول آن مواد استفاده شده در پارکت رولی pvc می باشد .

که موارد استفاده آن ها بسیار بالا میباشد .

یکی از مکان‌هایی که بسیار از این کفپوش ها تقاضا می شود .

بیمارستان‌ها و مراکز درمانی می باشد که نیاز به مواد آنتی باکتریال دارند .

مهم ترین ویژگی این کفپوش ها را حتی در نظافت آنها و همچنین عایق بودن .

خاصیت ضد باکتری بودن آن می باشد . همچنین شما می توانید از مدل های ضد خش استفاده کنید .

این مدل ها مقاومت بسیار بالاتری دارند .

در برابر ضربه و کشش های سطحی بر روی کفپوش هیچ مشکلی به وجود نمی آید .