ویژگی های پارکت آلمانی باراباس نسبت به رقبا

ویژگی های پارکت آلمانی باراباس نسبت به رقبا

بهترین پارکت آلمانی برند باراباس

شرکت تک بلوط در زمینه واردات و تولیدات کفپوش و پارکت فعالیت‌های بسیار بالایی را می کند یکی از پارکت هایی که امروزه بسیار مورد استفاده و مورد توجه مشتریان قرار گرفته است پارکت آلمانی برند باراباس می باشد . بهترین مارک پارکت آلمانی برنده ی باراباس می‌باشد که بسیار مقاوم و با کیفیت تولید شده و مقاوم در برابر آب و ضربه نیز می باشد این پارکت تنوع رنگ بندی بسیار بالایی دارد و نصب آن بسیار آسان می باشد.

ویژگی-های-پارکت-آلمانی-باراباس-نسبت-به-رقبا

بهترین مارک پارکت ترکیه ای

پارکت آلمانی باراباس جزء بهترین مارک پارکت ها می باشد که در کشورهای مختلفی مانند کشور ترکیه تولید می شود و تمامی مدلهای آن تحت لیسانس کشور آلمان می باشد از آنجایی که کفپوش پارکت های آلمانی طی چندین سال اخیر امتحان خود را پس داده است به راحتی می توان هنگام انتخاب کردند به آنها اعتماد کرد زیرا این پارکت ها دوام بسیار بالا و جنس با کیفیتی دارند و مقاومت آن در برابر آب و ضربه بسیار بالا میباشد . پارکت های باراباس ۸ میل و ۱۲ میل می باشد .

بهترین-پارکت-آلمانی-برند-باراباس

انواع پارکت آلمانی

یکی از بهترین پارکت آلمانی و بهترین مارک پارکت ها برنده ی باراباس می باشد که این برند در کشورهای مختلفی تحت لیسانس کشور آلمان تهیه و تولید می شود که در دو مدل ۸ میل و ۱۲ میل خدمت مشتریان ارائه می شود که هرکدام کاربری خاص خود را دارند و از مقاومت متفاوتی برخوردار هستند نکته ای را که باید در زمینه پاراکت های باراباس خدمت شما گفت ، این است که طرح و مدل های بسیار متنوعی دارد و روش نصب آن بسیار راحت می باشد همچنین قابلیت انتقال آن پس از نصب وجود دارد.

بهترین-مارک-پارکت-ترکیه-ای

خرید پارکت لمینت آلمانی

خرید پارکت آلمانی بسیار راحت می باشد کافی است به شرکت تک بلوط مراجعه کنید و در قسمت مدل های پارکت پارکت مورد نظر را انتخاب کنید و این نکته را بدانید که پارکت ها رنگ بندی و طرح های بسیار مختلفی دارد . از با کیفیت‌ترین پارکت هایی که در چند سال اخیر تولید شده است و ضخامت نسبتاً بالایی دارد و یکی از نکات مهمی که توانسته قدرت مانور این پارکت باشد ، عایق بودن در برابر صدا و نگه داشتن گرما در داخل خود پارکت می باشد که این یکی از بهترین ویژگی های این پارکت می باشد.

خرید-پارکت-لمینت-آلمانی

تفاوت پارکت باراباس و ترک

پارکت باراباس یکی از پارکت های آلمانی می باشد که با توجه به کیفیتی که دارد .

این پارکت آلمانی توانسته طرح‌هایبه روزی را تولید کند .

به همین دلیل کشورهای مختلفی مانند ترکیه امتیاز این پارکت را از کشور آلمان دریافت کردند .

تا بتوانند در کشور خود تولید کنند .

یکی از نکات بسیار مثبت در زمینه ی این پارکت این است .

که طرح های بسیار کلاسیک و مدرنی را دارد .

همچنین قیمت آن بسیار مناسب می باشد .

ضخامت بالایی را دارد و قابلیت انتقال این کفپوش پارکت به راحتی می باشد.